söndag 24 oktober 2010

Tillfälligt avbrott

I morgon kickar vi igång sista veckan på projektet; känns spännande. Jag kommer tyvärr inte kunna delta så mycket mer, och det är synd att jag inte kommer att få se det färdiga resultatet (jag har uppenbarligen utvecklat en känslomässig förbindelse med projektet). Jag är nyfiken på hur mycket som kommer att förändras från projektet så som det ser ut nu när jag lämnar det. Med tanke på hur bra arbetet gått fram till nu skulle jag bli förvånad om inte mycket kommer att arbetas om ordentligt. Det känns både kul och tråkigt; kul eftersom det kommer att gynna projektet, tråkigt eftersom jag inte kommer att vara en del av detta förändringsarbete.

Nåväl, jag läste i Linas blogg att hon börjat bli tveksam till den glättiga avslutningen vi nu arbetar med. Jag förstår helt klart invändningen, även om jag samtidigt gillar slutet eftersom det är just ett så tydligt slut. Kanske kan man jobba med musikval eller låta något hända i livebloggen; något som får scenen att gå från glättig till obehaglig (om det nu är känslan man letar efter). Bara några tankar i all hast. Får se vad som händer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar